she should have worn the crown of thorns

Jag kanske ska åka till USA i slutet av december/början av januari. Jag ska inte lova något nu. Jag ska faktiskt inte säga något alls egentligen för det här har knappt ens satts i rullning. Jag säger det självklart ändå men jag kommer hata mig själv så jävla mycket om det inte blir som jag vill. Men jag växte upp rikt och är fortfarande bortskämd i sinnet så det är inte så mycket man kan göra åt det.
 
Saken är den att 1. Jag har sovit i elva timmar (nu lade internet ner) 2. Jag pratade om politik och jämställdhet med Julia, Anna och Lisa i tre timmar igår och det gick väl bra för alla är ju någorlunda vänster som sig bör i våran ålder ifall det skulle vara så att kunskapen brister nog för att inte kunna välja sida utefter common sense. Julia är ju sosse något så in i väggen då hennes far är politiker och har hjärntvättat henne. Skoja.
 
Jaha. Annarsch då. (VAD FAN SKA JAG GÖRA MED MITT LIV OM JAG ÅKER TILL USA HUR SKA JAG KUNNA HANTERA DET ÖVERHUVUDTAGET HUR SKA JAG KUNNA ÅKA HEM JAG KOMMER ALDRIG ATT KUNNA ÅTERGÅ EFTER ATT HA GJORT DET JAG KOMMER DÖ DRUNKNINGSDÖDEN)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0