we are not just art

Jag ska få ett tusental människor att bli djupt förälskade i mig, sedan ska jag ingå i ett stadigt förhållande där jag alltid påpekar för andra som inte bryr sig att min pojkvän har hjälpt mig mest och kanske är det bara han som har hjälpt och han gör allt och ingen kan laga mig som han kan och ja det är väl snällt att ni andra försöker men sorry det blir aldrig som han och jag tänker inte notera att ni lagt ner så många timmar av er egen tid på mig eller har gråtit för mig eller att jag lett in er på spår när jag visste att ni var sårbara och sedan vägrat pratar mer om det och trots det försökt att hjälpa mig till er bästa förmåga fastän att jag totalignorerade er under fem konsekutiva månader för vet ni vad han är mitt allt och han betyder mest och ingen annan kan ens tänka tanken att jämföra sig
 
För det är det jag har fått ta i två år och han och många andra oskyldiga och naiva precis som jag en gång var ska fan få tillbaka det, ska få tillbaka allt och mer, och det är rättvist, så jävla rättvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0