stampa med din fot eller packa på ditt rum

Mes enfants! Hej på er. Här sitter jag och äter thaimat på golvet framför min säng. Min far är, föga förvånande, full som ett ägg. Ni då? Skoja.
 
Det här med stjärntecken. Jag blev tillsagd av lille kaisern att mitt stjärntecken var skorpion om man läste av rätt, typ i solen eller månen eller dylikt. Han kan det där. Och det är så bra, för om man läser på vågens profil, vilket dagstidningarna försökt få mig att tillhöra hela mitt liv, så står det typ "utåtriktad, sportig". Tillåt mig att kasta upp. Det enda som stämmer där är typ att jag absolut inte kan ta beslut och alltid ser allt från alla sidor. Men det är inte ens sådär väldigt karaktäriserande?
 
Sedan kommer skorpionen och välkomnar med att man är sexuellt aggressiv och instabil och helt jävla rubbad. Blir ju kär i mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0