cyber thunder cider

Idag vid 10.03 kom jag på att han är hemma över helgen, och att de delar säng, och att när klockan är 10.03 hos mig så är klockan 04.03 hos dem. Då kvävde jag ett ovärdigt skrik och kastade mig ur sängen, sprang till köket och gjorde iskaffe. Nu vill jag gå och lägga mig igen men risken finns att de fortfarande sover. Jag vill inte synka med dem. 
 
Igår hanterade jag det hur bra som helst. Jag räknade upp allt fint jag fått av dem rent vänskapsmässigt. Jag älskar dem, jag gör verkligen det, men när de börjar berätta om sitt förhållande, börjar hävda sig inför andra älskare, då tar det stopp. Då behöver jag mer kaffe. Sätter låtar på repeat och läser i inaktiva bloggars arkiv. Funderar på att göra saker som att spela JSRF, sedan kommer jag på att TV-spel är en av de sakerna de sa att de skulle göra tillsammans den här helgen.
 
Alltså, avundsjuka. Jag är en så sjukt sinnessvag människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0