she laughs like god

Darling, darling, doesn't have a problem. 
 
Hej. Jag har hanterat min avundsjuka på bästa tänkbara sätt, som jag en gång förut nämnde (eller det kanske var på twitter?); Jag stängde ute det som hände. Det funkar då och då. Oavsett så är det inte deras fel, inte efter allt de gjort för mig. 
 
Jag och Vinh har bestämt oss för att smuggla valfri alkoholsort i takeawaymuggar för att ta oss igenom skoldagen. Captain Morgan, säger han, men jag vill ha vitt vin och isbitar. Men, det är för mycket begärt. Så då blir det latte och rom. Frågan är bara när vi ska göra det, om vi ska göra det alls. Det är ju inte upp till mig. Eller? Får rannsaka spritskåpet snarast. 
 
Men imorgon har jag en endaste ynka lektion start 12.15 så tills dess ska jag äntligen börja läsa IQ84. Förhoppningsvis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0