en bil som kör förbi

Sointu smsade imorse och frågade om jag blivit signad till ett bokförlag och glömt bort henne. Hahaha! Ja. Blir rik fast incognito och flyttar neråt i Europa och glömmer bort att jag känner någon alls. Har aldrig bott i Sverige, vet ingenting om samhällsfrågor i ett land som säger sig vara jämställt. Har aldrig varit i USA, det finns inget där att hämta. Det är jag och skrivmaskinen nu, i de toscanska olivlunderna.
 
Nä, jag satt på treans spårvagn och fortsatte istället smskonversationen genom att nämna fula namn jag har döpt folk till i min kontaktlista.
 
Annarsch då? Jag drömde med öppna ögon inatt, trodde att det var en dröm och fick panik i drömmen för att hallå, varför händer inget. Om det här är en mardröm så måste jag få röra mig och försvara mig. Men det var bara lille ögonlocket som flugit upp och blottat verkligheten. Så där låg jag och halvsov med panikångest ett bra tag.
 
Alltså prestationerna nu? Nä nä nä. Blir alltid lika förvånad när folk fortfarande har förväntingar på mig? Hallå, jag ville ta livet av mig redan i åttonde klass, ge upp. Hahaha ni ba, 'om du menade det där på riktigt hade du inte nämnt det exakt hela tiden :///' BUT BOY, HAVE I GOT NEWS FOR YOU. Nej men.
 
Ok, idag nådde jag insikten att jag har commitment issues. Eller alltså? Nej, har verkligen inte det, men alla personer jag fäster mig vid blir alltid övergångar? Typ idag, han ba, ja en vacker dag kanske det blir som jag sa den där gången, att alla vi kan bo i ett hus, man kan ju drömma. Jag ba ??????HAHAHA NEJ???? Ok, det är ingen överreaktion, för jag har ju rätt. Skulle jag bo där i ett separat litet rum som någon jävla add-on och ba 'en gång fick jag en kram så det är lugnt om ni ligger i rummet här intill :)'
 
Oj, orkade inte ens anstränga mig att skriva fint idag. Jag vill supa i helgen men det verkar ju inte bli av såvida inte ett golden opportunity infinner sig på fredagen. Jag är så jävla tråkig att dricka med, har aldrig egen sprit. Jag kan betala!! *springer efter och krafsar på anklar*
 
Nä, hejdå

Kommentarer
Postat av: Lollo nr 1 fan

Alltså förlåt jag är stalkig men älskar din blogg.
Kan du typ bli signad? Du skriver jävligt bra, ju

2014-10-10 @ 08:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0