förlåt

För att jag inte har hört av mig, jag har inte gjort det till någon alls. Jag orkar inte röra mig. Eller jo, det gör jag, och jag vill jättegärna ses men jag är så tråkig och har bara ett och samma problem hela tiden. Jag har inte gjort något. Jag var i Stockholm första veckan av lovet och sen kom jag hem och har legat i sängen sedan dess. Åker in till stan och köper te då och då. Ser på serier jag redan sett.
 
Skar upp mitt lår för en vecka sedan och alla som har gjort det någon gång, eller varit i kontakt med folk som gjort det, vet att det finns inga svar på frågorna som folk ställer om ens sår och ärr. Men de jag har mött vet inte det. De frågar. Och jag ljuger, säger att jag inte vet. Och då sitter de och ska "hjälpa mig" spekulera i hur jag kan ha fått dessa ärr!
 
Ni är 18 nu. Ni ska kunna dra egna slutsatser. Ni ska inte fråga om dem. Ni ska låta mig vara. Jag var svag och det har inte ni med att göra.

Kommentarer
Postat av: Lou

Jag vill jättegärna träffa dig för du är absolut inte tråkig för du är smart och rolig och omtänksam och jättebra!! Det sista du är är tråkig. Och du är alldelles för bra för att skada dig själv.
Jag träffas gärna och har en hel kväll där vi ser på film/dricker eller gör något annat ovettigt. Om du vill.
<3

Svar: Tack fina du. Det är klart jag vill träffa dig, och vara ovettig.<3
sanmaruyon.blogg.se

2013-08-01 @ 12:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0