/watch?v=wmuT1qUFA4Y

En kille jag hade känt i två timmar raggade på mig i tisdags, blev så ställd att jag pratade om sex till klockan elva på kvällen. Blev buren till ett kubbspel. Jag har aldrig i hela mitt liv blivit raggad på förutom av ni vet vem och han räknas inte för vi var vänner redan då.
 
Vill jättegärna skicka en present till USA. Typ ett armband eller något. Hittar inte någonting? Det måste ju påminna om mig och om det inte är från Weekday så gör det inte det.
 
Alltså tröttnar så snabbt på allt!!! Tråkigt att skriva, teckna, sminka sig, stå upp? Har kollat på en och en halv säsong av Cougar Town på två dagar mvh kräks snart ska det vara såhär
 
Hatar att lämna sängen. Och lägenheten.
 
Lyssna på bra låt i rubriken + snygg babe i videon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0