sickle moon

Jag orkar inte mer nu. Jag gör inte det. Jag stannade hemma. Jag gjorde inte mina skolarbeten. Jag lämnade inte in blanketten för nästa års tillvalskurser. Jag slutade ta mina mediciner. Jag skrev till honom och bad honom säga att jag inte betydde något för honom. Jag fick sms. "Hahaha, skolkare." Och ja, det drog jag väl på mig själv, men det är klart att man säger att man var trött och helt enkelt skolkade istället för att berätta hur det är. Ett till. "Du har för lite kött på benen." Dra åt helvete, jag har förtjänat mina femtio kilo, jag har förtjänat dem hukad över toalettstolen och jag har förtjänat dem en halv måltid om dagen. Jag vill inte prata om det för du gör exakt såhär då, du tror att man säger åt anorektiker att äta mer, du tror att man hjälper dem.
 
Jag orkar inte mer nu, jag vill bara ligga under majhimlen insvept i hans ord.

Kommentarer
Postat av: louise

<3 hugs

2013-03-05 @ 14:49:31
URL: http://stonewashedyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0