wicked thing to say

Fy fan vad jag mår dåligt av att göra saker. Det är så jävla svårt att prata om framtiden, så jävla svårt att co-existera med folk som vill saker. Flytta, resa, studera, jobba, hitta, leva. Det enda jag har velat på sistone är att duscha cirka tre gånger om dagen samt dammsuga, men kasserade det sistnämnda relativt snabbt då jag blir stressad av tanken på att städa.
 
Bra, nu har jag legat still så länge att jag får skjutsmärtor i sidan.
 
Nej men! Tråkigt att spela offer. (HAHAHA, as if.) Ska upp och tvångsäta något. Kanske typ, klippa i mitt äckliga jävla nackhår innan jag tänder eld på det.
 
Ska skriva om något vettigt någon gång också, typ näsblod och könsindelning. Men inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0