look right through me

and i find it kind of funny, i find it kind of sad.
the dreams in which i'm dying are the best i've ever had.

Jag vill bara lägga in massa fula bildcitat från tumblr här hela tiden, sen kommer jag på att ingen bryr sig. Inte ens jag. Jag vill bara bli ett björkträd och knäckas i en storm eller dylikt.
 
Ni vet i alla reality shows när programledaren pratar om hur fult det är att ge upp och hur oattraktivt det är. Alltså? Missade typ den delen av moralinlärningen för jag fattar inte hur just DET kan vara så fult. När jag är ledsen, alla ba, det är okej att vara nere, bara man aldrig ger upp!
 
Jag har gett upp för flera år sedan, kan vi bara lära oss det någon gång. Jag har antagligen världens fulaste insida, riktig homewrecker maneater etc. Förutom att då ska man ha ett existerande socialt + romantiskt liv samt killer looks och jag har avtagbara ansiktsdrag och snea tänder.
 
Ok, sitter här och grinar till mad world, uppenbarligen. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Lou

Alltså ursäkta stalker (det är ju ändå jag) men alltså älskar detta inlägget. Du skriver så klockrent orkar inte ens

2014-03-13 @ 10:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0