gränsland

Ja. Här sitter jag och lyssnar på förnedrande musik. Har tankesmedja, mycket ofrivillig process som går igång så fort klockan slår 00 eller högre. Alltså, råkade lyssna på låten förut. Så sitter man här och grinar åtta månader senare!! Har skapat extremt skadliga minnen med den här skitrelationen. (Skojar. Älskar honom. Det är därför jag får vara elak.)
 
Är konstant törstig, undrar om det är diabetes. När jag ville dö önskade jag mig själv akut myeloisk leukemi, så skulle jag inte kolla upp den förrän den var obotlig. Jag har alltid hatat blod. Det skulle vara logiskt om blodet hatade mig tillbaka. Fast helst som när Oshima berättar att han har blödarsjuka och kan dö av att hacka grönsaker hafsigt.
 
Kejsarens pojke är i skolan, och jag är så stolt över honom - han fick ett nytt ställe, ny rumskompis, och han hanterade det bättre. Han sa; "I have my letters from you with me in case things get hard". Och saker som jag har ritat, och parfymen som jag använder, och radbandet han har fått av mig.
 
Ska starta en plastikfond. En mastektomi på privatklinik kostar 35 000. Om man får något över kan man fylla panna och nasolabialveck, putta till överläppen lite, bleka en tand eller flera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0