the man who kicked the earth

Tänker så ofta på. Att sitta med ett ben uppdraget på verandakanten i min fuskpäls och min tredje cigg i vänstra handen. "Du har ju iallafall något att sysselsätta dig med. Du har valt det. Jag önskar att jag hade något som lugnade mig också." Han sitter i en trästol i sin svarta täckjacka och är uppe i varv efter att vi har träffat hans pappa. "Mm. Men du får aldrig börja röka."
 
För någon månad sen så söp vi hemma hos Lisa. Någon gång runt tvåtiden var jag inne i "prata om MIG"-fasen och det betyder ju inte prata om mig, utan prata om mitt förhållande.
 
Veckan efter smsar Julia mig.
 
"Hur många gånger sa vi till dig att göra slut med honom egentligen?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0