hej här är jag

"I'll call you later" är typ bättre än "I love you" vid det här laget och vad innebär det!!!!! Det innebär att jag mot alla odds fortfarande är kär i idioten :-(
 
Drömde att han skrev till mig och sa att han ger upp. Han försökte säga hejdå och jag kunde inte göra någonting. Vaknade och visste att det inte hade hänt på riktigt och somnade motvilligt om. Sen fick jag skuldkänslor över att jag ens kunde somna. Sen grät jag när jag kollade på desperate housewives? Blir emotionell av bebisar fast på ett empatiskt sätt, typ att jag vet hur det är att vara ett väldigt ledset barn. På tal om det så måste jag starta min gamla dator och rädda några dokument med dumt skriv i.
 
Vill ta världens varmaste bad men det finns ju inget jävla badkar!!!!
 
Fyller år om två månader och tycker alla ska göra en kupp och samla ihop en resekassa till mig som present

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0