i let him hit it 'cause he slang cocaine

Alltså ni ANAR INTE!!! Vad jag har gått igenom, eller snarare hållt mig utanför, men det är typ den enda grejen jag håller mig från att prata om här. För det är inte mitt fel och inte mitt ansvar. Men det är mitt problem. Det blir det. Och nu faller det sig så att det skulle sitta fint med en partner som ville ha en framtid med en.
 
Men ang. roligare saker så är mannen i två inlägg tillbaka min italienska barndomsväns pappa och han är sååååå snygg?? Eller charmig men ni vet. Med fem glas vin i kroppen fick jag på knagglig italienska be om en cigg och han satte den i min mun och tände den åt mig. Ni vet när man lutar sig ner i flamman och kollar upp som ett jävla fån. "Den här vinkeln igen om fem minuter lr??" Tänkte jag inombords men jaja. Han höll om mig ett tag. Men slutklämmen är att han kallade sig min daddy hahhahahhhahahah alla mina drömmar = där och då. Fast daddy på italienska är babbo. Därav tidigare rubrik osv. Fan, han var så jävla snygg. Han bad mig flytta dit. Dick bigger than the tower I ain't talkin' 'bout eiffels. Skoja hahahahah JAG BEHÖVER JESUS I MITT LIV.
 
På ett deppigt ämne igen, eftersom det faktiskt är det majoriteten av händelserna i mitt liv är så hade jag gått upp i vikt häromdagen och slagit rekordhög siffra så nu äter jag inte längre vilket verkligen inte går att dölja för NÅGON???? Lämna mig ifred ni är ju sjuka kontrollfreaks hela bunten. Försökte mig även på mina ångestdämpande igen men glömde av dem efter ett dygn så nu har jag världens minsta avvänjning från ataraktika.
 
Men årets största skämt är att jag trodde att jag skulle få ligga denna sommaren men nu närmar vi oss istället vår årsdag utan att jag har jävla hållt honom i handen på 1½ år.

Kommentarer
Postat av: lou

ALLTSÅ ORKAR INTE HUR DU ÄR BÄST PÅ ATT SKRIVA

Svar: driv ej. bajsar ur händerna ner på tangentbordet
sanmaruyon.blogg.se

2014-08-09 @ 13:02:11
Postat av: Anonym

alltså daddies. Hej.

Svar: hahahaha jag ba :-)))) ah men
sanmaruyon.blogg.se

2014-08-09 @ 13:02:54
Postat av: Lou igen

ps sluta väg dig :(

Svar: HUR GÖR MAN
sanmaruyon.blogg.se

2014-08-09 @ 13:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0