aldrig mer bli kär

Det är skönt för mitt och Emilias favoritställe revs precis innan han gjorde slut med mig så nu kommer det alltid vara platsen där jag var kär. Klick, lås.
 
Annars då. Alltså förlåt men om ni såg mina konversationer med honom så skulle ni inte trott att vi gjort slut. Visst borde man sluta kalla varandra smeknamn nu. Varför säger vi fortfarande att vi älskar varandra varje dag. Det är ju såhär vår vänskap var men nu är det konstigt för jag har inga hämningar. Jag är inte försiktig längre. Vet att vi i princip var ett par som vänner. Är vi det nu med? Tydligen. Fast jag får ha sex med andra för jag är inte i ett förhållande? *låtsas att allt e bra* *låtsas att någon någonsin skulle ha sex med mig lol*
 
Har mardrömmar om hans pojkvän dock. Har demoniserat honom, det är så jävla taskigt? Vill ju hata den vars fel det är. Men så lätt ska det ju inte vara :-)
 
Rent generellt så verkar jag ha gått vidare någorlunda eftersom jag nu har råd att oroa mig över andra saker. Julafton. Jobb. Utbildning. Känns som att jag har något stort announcement som jag glömt bort? Typ att jag har jättemycket mer pengar än jag trodde hahahahah!!!!! dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0