brujería

Var snygg i lördags utan någonstans att gå, standard.
 
Citerar ett brev jag fick från Alex någon annan jul:
Nu e det jul
Det e inget kul
 
Iallafall. Håller på att fejka min död igen. Älskar när folk på internet är oroliga?? Speciellt om han är det :-) mvh psykopat som inte accepterat att hen är manipulativ. Fyfan vad elakt jag insåg att det är nu? Till mitt försvar är det för att en annan ~bekant~ ska må dåligt över hur hon skyllt ifrån sig sitt eget fördomsfulla beteende på mig. Fan vad jag ska götta mig i att hon har fel OCH är otrevlig när jag kommer tillbaka från min korta död!! Orkar inte förklara bättre än såhär.
 
Men god jul iallafall för det är ju en rätt liten chans att jag blir såhär motiverad igen inom ett och ett halvt dygn eller vad det är nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0