coola kids kan aldrig dö men för mig kan de göra ett undantag

Gjorde av med 3000 på två dagar. Bara sådär. Köpte julklappar som kostade 500 kronor styck och bara delade ut för vem bryr sig. Köpte drinkar som jag inte rörde för vem bryr sig. En familjevän frågade vad jag gjorde nu och jag sa inget för vem bryr sig. Sa till en vän att jag ville gå in på Avalon och sitta i lobbyn och söka pengar för vem bryr sig. Vem fan bryr sig om hon vet. Vem bryr sig om alla vet. Har blivit alkad och paranoid nu och jag bryr mig inte. En annan vän ba "heartbreak made you hotter" och tur var väl det för jag är rutten på insidan.
 
Det enda som spelar roll är att aldrig gå utan lösnaglar och att aldrig spotta ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0