moskovniye vechera

Har bara en enda sexuellt befriad vän kvar här i sverige :-(
 
Detta återkommande tema: drömmar om att jag ser när han ligger med sin pojkvän. Grejen är att hans pojkvän har tagit bort mig från sociala medier och sånt fastän att jag och min numera ex-make är bästa vänner igen. Och så är han försiktigt att inte nämna sitt förhållande runt mig också och det är skönt för även om jag inte vill ha tillbaka något så saknar jag bara att vara i ett förhållande. Saknar att veta att någon skulle ligga bredvid mig om den kunde. Men kom ett steg framåt i mitt läkande häromdagen då jag i mitt stilla sinne, i mina tankar, valde en annan man över honom. Definitivt. Bara den gången, men det hände.
 
Annarsch då. Hahahhahaa skriver alltid så. Ska dricka vin imorrn och förhoppningsvis börja gråta
 
Ja just det jag hade en incident häromveckan som involverade att jag slog rakt i rock bottom när jag stod med kappan full av spya i mitten av rosenlund och ringde varje konakt i min telefon utan svar. Det var jätteironiskt, i efterhand. (edit: hahhhaha har ju skrivit ett helt jävla inlägg om detta innan?? vafan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0