vem bryr sig

Detta har hänt;
 
*introt till tillbaka till vintergatan spelar i bakgrunden*
 
Iförrgår masade jag mig ut ur i mitt äckliga rum och till andra lång för glada drinkar med glad vän. Det funkade i typ en timme, sedan sprang jag in i oönskad person som jag undvikit i sisådär sex månader, som såklart blev jättesur bara av att se mig! Väl inne på streetlife fick jag panikångest och gick ut och blev bara mer illamående! Tog en ful walkabout på ca 20 meter sen sa jag och glad_vän att det är bättre att jag kommer hem och vilar. Så jag satte mig på bussen. När jag hade suttit där i 0.2 sekunder kräktes jag över hela mig :-) obs tack till mannen bredvid som tryckte på stoppknappen när jag själv inte kunde
 
Så gick av igen i rosenlund och försökte ringa någon med bil, men fick inte ett enda svar på 20 samtal, så började grina som ett barn på knä mot ett gammalt järnstängsel. Sen ringde jag en taxi och åkte hem och duschade i en timme. Skrev till honom och sa att jag var ledsen och rädd och uppjagad och att jag inte betydde något för någon. Han sa att han älskade mig.
 
:-)
 
Iallafall, innan den här händelsen när jag fortfarande var samlad på en restaurang så sa glad_vän att jag är värd mer och jag är värd någon som älskar mig och inte någon annan samtidigt och "du har ju inte problem att hitta ligg, säg vem du vill ha bara" och hahhahah jag är SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DET HÄR NU fy fan vad jag hatar att lyssna på folk som säger att jag """"förtjänar"""" något, att jag """visst är snygg!!! :-("", alltså BESPARA mig, om detta var saker som var enkla för mig så skulle jag redan haft dem, tror ni inte att jag har FÖRSÖKT, DESPERAT FÖRSÖKT
 
Det enda jag har åstadkommit är någon som aldrig ens kysste mig
Och män som har betalat mig
Det kommer aldrig bli bra och fint kan vi bara sluta lura mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0