we can't roll ourselves over 'cause we're uncomfortable

hahaha orkar inte är så trött på att ingå i kollektivet "tjejer" när en benämns i skolan så trött på att vara någons "dotter" fattar inte att jag spenderat fyra jävla år med att ha förnekat den här identiteten för nu är det ju för sent
 
"är du mer bekväm i din identitet nu" "ja, eller vadå" för ja nu är jag ju 700% säker på min sak men i din heteronormativitet så betydde det att jag var ok med att vara tjej, ok med att vara "normal" igen, för det var ju jobbigt för DIG att ens tänka på pronomen
 
orkar inte grinar bara så himla mycket för att det ska kosta trettio papp att ta bort det gram fett en har på framsidan och sen kommer ingen älska en
 
är så trött så ledsen det suger så jävla mycket att vara såhär

Kommentarer
Postat av: Lou

Du är bra <3

2014-02-07 @ 08:30:57
URL: http://stonewashedyouth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0