every boyfriend is the one

nä men vad gör ni då!! tänk om en kunda börja skriva *fint* igen men igår satt jag i linné och drack mig blind med lisa. alltså ingen dricker så mycket som jag gör i mitt sällskap. lisa ba, "nu är du i det stadiet där du tror du är på väg att nyktra till men du är långt ifrån", och jag ba, vet du, att alkohol är allt jag har. min bästa känsla är att vara full. om någon erbjöd mig heroin så skulle jag ta allt. och då är jag inte ens så olycklig längre. fast mitt största frågetecken är om jag kanske varit olycklig så länge att jag tror att detta är medelpunkten, och jag kommer vakna en dag och så kommer det kännas som pärleportarna men det var egentligen bara ett lugn utan konsekvenser. det känns dock som något sorts stadie av lycka även för en person vars partner inte knullar andra hahahahaha
 
obs det är inte alls det som är mitt problem det är bara en så himla bra konversationsstartare
 
ska dricka igen imorrn kommer säkert bli hindrad från mina sanna ambitioner (döden) då med
 
har väl blivit ersatt i någon mån men vet inte av vem samt att jag tycker ju ändå alltid det oavsett vad det är som egentligen pågår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0