JA!!!!!

Nej just det, det var ju det här också; Det blev inget med något besök den här sommaren heller. Har vetat det länge. Säkert en månad. Fast han sa det inte förrän för, få se, fyra timmar sedan. Sa inte att jag förlät honom den här gången för det gör jag inte. Sa att det var ingen ursäkt, något av det han sa. Han sa att han hade inte förstått tidigare, hur mycket fel han hade gjort. Nä. Och det är inte slut bara för att du förstår det nu heller.
 
Så tänkte jag, just det, det här är ju midsommarveckan, då får jag ju veta om jag kommit in på konstskola!!
 
 
Ursäkta, ni har glömt ett namn här??? Ja, Strömberg, S-t-r......ö....... Jaha. Nähä, jag har inte blivit antagen. Jaha.
 
JA MEN DÅ ÄR JU ALLT HELT ENKELT SKITBRA!!!!!!!!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0