roses, bel air

Är så småaktig men såhär är systemet; Han lägger ut bilder på dem tillsammans - Jag gillar bilderna - Går in på mina tumblr likes dagen efter - Tar bort bilderna ur mina likes. Alltså förlåt men jag står inte ut. Det är inte personligt eller att han ens har två partners, utan jag är bara avundsjuk på möjligheten att umgås med honom fem dagar i veckan. Hur kan han göra så mot mig? Försökte förklara att jag kände mig åsidosatt och han sa "Sorry if I hurt you" och jag sa att du kan säga förlåt hur mycket du vill men det betyder ingenting för mig förrän du börjar lägga ner tid på mig också. Det har såklart inte hänt.
 
Okej, jag tog studenten igår, hurra!! Fick en ny dator och guld och pengar. Och vin. Var på trädgården i fyra timmar och grindade på min historialärare. Tequilashots är en bra idé såhär ofta: ALDRIG. En kille låg och blödde på trottoaren utanför när jag väntade på skjuts. Det var kul men känner mig alltid äcklig. Beter mig äckligt när jag är full. Vet inte om det är min riktiga åsikt eller en reflektion av hur samhället tycker att jag ska bete mig när jag är full och i klackar. Inget blir någonsin så bra som jag vill för jag kan inte låta livet vara varierat. Det har alltid varit så, jag har aldrig accepterat att jag får vara flera saker samtidigt, i samma person. Det känns som att jag måste välja. Trevlig eller boss bitch. Söt eller ice queen. Osv. Kan fortfarande bli ledsen för att jag är för lång och elak för att vara sårbar på ett bra sätt, ingen kommer vilja hålla mig i famnen och stryka mig över håret.
 
Jag är så jävla ensam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0