do it before you die die

Hur mår ni? Aha vad kul!!
 
Är febersjuk etc. Nu ska jag berätta om min man.
 
Han är jättekort och sinnessvag.
 
Varje gång jag säger att han är jättekort säger någon "Är han kortare än dig?" Hahahaha JA???? Uppenbarligen. Alltså, JÄTTEKORT. Föreställ er en huskatt så kanske ni blir iallfall LITE glatt överraskade när ni ser honom. Såååå vad är jag rädd för då. Alltså som om min rädsla skulle vara fysisk?? Är rädd för att han ska lämna mig eller hata mig eller dylikt, aldrig mer bli tilltalad, aldrig mer bli uppringd. Kunna räkna våra stunder och veta att det var det, det. Han är verkligen det finaste jag har, men han är så jävla tappad? Gud vad jobbigt om han hade varit smart :-( *samlar fuckboys*
 
Nämnde jag att verkligen den sämsta egenskapen är att vara överkänslig och ha en exakt likadan partner. Jag blir verkligen fem år gammal när jag är arg och så blir han ledsen för jag är elak. Och så vill han inte prata om det?? Fick pressa ut sanningen ur honom förra helgen, det tog fyra timmar. Köpte till följd två par skor, två tröjor, två klänningar, ett par örhängen. Skickade bilder och sa "VAD SÄGER DU NU DÅ!!!", är jag sjuk?
 
Det här med att Kate Moss är typ 172 lång? Hur vågar hon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0