red tile kitchen

Försöker balansera layouten här, måste sluta tro att två arga meningar och en selfie utgör ett inlägg.
 
Alltsåååååååå ja han fick sommarlov för en vecka seda så han har varit hos sin pojkvän sedan dess. Nu är vi här igen! Bad honom göra tid för mig och skicka meddelanden FÖRST så jag inte bara får gensvar som det känns som jag tvingar honom till. Han lovade. Har han gjort det? Nä.
 
Vill typ börja skriva jätteutlämnande här, det skulle vara mycket mycket roligare, skulle det vara lugnt? Ingen som är här ändå. Tror alltid att jag inte får ha ett public life för tänk om någon ser mig som hur jag var i typ sjätte klass och så står jag här nu och ba "SEX!!! SMUTS!! KNARK!!!" och ni ba :-(
 
Har så många nudes på min dator nu, hoppas ingen får tag på dem när den här laptopen sjunker ihop och dör.

Kommentarer
Postat av: louise

ju mer utlämnande, ju bättre <33

2014-05-24 @ 15:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0