as if it was the last

Är typ nöjd. Och rätt glad. Och rätt bekväm. Har börjat se fram emot småsaker, osv. Lever i nuet. Bla bla.
 
Ok insikt: är LIVRÄDD för cismän. Förstår inte alls hur folk ens kan vara ensamma i rum med dem. Hur har folk sex med cismän utan att känna att de kommer bli överrumplade vilken sekund som helst? Tack livet för hur du format min hjärna.
 
Har börjat finna mig mer i min identitet osv också vad det nu betyder. Alltså är alldeles för trött för att ens försöka skriva
 
Saknar att gå till harris teeter kl 22.30 för att köpa friterad kyckling och iste och sedan gå hem i regnet och ta en cigg och sedan komma hem och se på alien. Sen bara hålla om varandra. Gud vad jag saknar att bara röra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0