heaven

Hatar att gå ut nu. Fattar inte hur jag tyckte det var kul förut. Blir aldrig full, spenderar pengar på ingenting. Idiotsnubbar som ska sätta sig vid ens bord och kallar en "tjejer" och snackar med en som om en är dum i huvudet. Trodde jag skulle orka rätta folk men vem lyssnar på det här ansiktet ens. Jag lägger så mycket tid på mitt utseende för jag tycker det är kul och nu måste jag offra det. Jag vill ha hela processen men jag kommer aldrig få den. Sen blir jag osäker och undrar om jag verkligen vill ha en ny kropp eller om jag bara är osäker och måste bli älskad lol???
 
Saknar honom så jävla mycket nu att det är helt. När vi hade sex så hade han inte sex med en tjej och jag vill bara dö där.

Kommentarer
Postat av: lou

folk är för det mesta dumma i huvudet och förtjänar ca 0 av ens existens.

2015-05-10 @ 16:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0