sex kitten honey

Är så jävla sugen på kaka? Alltså inte kakor utan kaka. Stor kompakt skumgummikaka. Tårta fast inte tårta. DET JAG FÖRSÖKER FÖRKLARA ÄR CAKE NOT COOKIE
 
Vi pratar mycket för jag försöker fylla tomheten med ord men det är såklart inte samma sak. Är hela tiden nära på att säga "I'm so in love with you" men det är en vanesak och jag tror att det är för att samhället tvingat på mig att det snällaste jag kan säga är allt som har att göra med romans. Jag pratade med honom och sa att jag orkar inte mer personer som ska tvivla på mina egna beslut om mitt egna liv och tvinga på mig heteronormativa saker som "Någon kommer bli sårad :///" HAN ÄR JU INTE HÄR ENS???
 
Det folk ser:
- Ni är kks(: Någon utvecklar alltid känslor
 
Sanningen:
- Det här är min bästa vän sen jag var 15, vi har haft ett förhållande och det slutade inte väl och vi känner båda att vi är närmare varandra nu än vi var då, när jag föreställer mig oss i ett förhållande igen vill jag bara skrika och så minns jag att inget gör ont längre nu OCH DET KAN INTE FOLK LÅTA MIG HA????
 
Bajsar på mig om en person till säger en dum grej till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0