sterling

Är jättekänslig. Här är sammanbrott jag haft inför C hittills:

- Vi har beställt pizza och jag tror att alla ska tycka att jag är ful och tjock om de ser mig äta så jag börjar gråta och somnar istället
- Jag vill inte åka hem
- Jag vill plötsligt ha barn (alltså..... Ok?)
- Jag kommer dö ensam i min pappas lägenhet när han har flyttat ut men jag bor kvar för att jag var för lat och inkapabel till att göra något själv och jag kommer fortfarande vara arbetslös vid 37 års ålder när jag sitter och äter TV dinners ensam i majorna
- Jag kommer aldrig åstadkomma något
- Etc etc

Nu ska vi äta pizza och ha sex (hahahhaHAHAHAH HATAR HUR QUIRKY TUMBLR POST DET LÄT)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0