:-)

Hahaha höll på att skriva ett jätteargt pinsamt inlägg här igår om att typ. Att jag inte alltid blir behandlad som Only Child Baby Brat vilket jag är och vill bli behandlad som :/ men iallafall. Måste komma på en bra present att köpa till amerikanska mamma som tack för att jag får invadera dem. Vad ger man till en snäll lugn southern mom som man inte vet vad hon tycker om? Sån risk med typ parfymer!! Klart att man kan köpa något generellt som typ Fint Doftljus men bidrar det verkligen till att hon alltså hushåller och matar mig i en månad???
 
Återkommer om det händer något spännande men vad är oddsen

Kommentarer
Postat av: Lou

Du kan alltid köpa fint vin+ost om hon gillar det, eller typ en "presentkorg" med delikatesser. Mvh former Nice Girlfriend

Svar: ja!!! bra idé
sanmaruyon.blogg.se

2015-11-01 @ 11:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0