dör myrdöden

Hej bloggy det är jag. Alltså ok är _så stress_ pga kan inte boka flygbiljetter förrän nästa vecka och i fyra veckor har priserna hållt sig på 4500 tur och retur och iförrgår helt plötsligt så ba :-) 6500 :-) jag SKRIKER!!! Men bryr mig inte heller för kommer tömma mitt sparkonto om det är det som behövs. Vad är ansvar? Vad är ansvar när amerikatet kallar. I vanlig ordning har jag redan böjat få paranoia över att råka överse något dokument och bli nekad vid gränsen (två. det är TVÅ dokument och ett av dem är biljetten för i helvete)
 
Ja!! Jag fyller år på tisdag!! Imorrn återkommer jag till världen där jag har en mobil!! Vet inte om jag någonsin förmedlade detta men jag tappade alltså min telefon i toaletten och sen i golvet. Så. Jag stängde av den och såg aldrig tillbaka. Har inte läst ett sms på en månad. Inte för att jag tror att någon smsar, och om de gör det får de skylla sig själva, för min skärm är ett fuktskadat kristallkross. Men imorrn får jag en ny!! Eller mammas gamla. Men ni vet. Samma nummer. Återkommer om detta på instagram eller något.
 
Eh. Frångick poängen. JAG FYLLER ÅR och i måndags kom ett paket från usa som jag inte får öppna förrän dess. Jag är tolv år och det är det mest spännande jag vet. Öppna present! Från min exmake! Sen träffa honom om en månad! Varför kallar jag honom fortfarande det ens det är skitelakt hahaha
 
Nåja. Jaja. Hursom. Har så mycket ångest och behöver springa 30 varv runt stigberget för att släppa det. Gud vad det är tråkigt att vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0