money cat

Bokat billiga flygbiljetter (#blessed) och ska ägna mig EN drinkkväll för att se om jag verkligen är färdig med sånt (kan ju backfire och så dras jag ner i fördärvet igen). Även shoppa pga cash rules everything around me osv. Nu befinner vi oss i ännu en tråkig countdown tills jag får sitta på en lång, lång flygtur innan jag är framme i möjligheternas land. Så blir det ännu mer blogginlägg om det sedan. Herregyd, jag är en repad skiva.
 
Hittade en låt jag älskade när jag var typ 16 och drama queen. När ska den delen av mig dö ut? Delen som älskar valser i moll och sånt. All musik som en skulle kunna göra en storartad entré till. Vad är drömmen ens?
 
Mm men iallafall. Är väl dumt att klaga på uttråkning när den beror på förväntan. En månad av väntan innan en månad av livets spets.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0