reaper man

Ok har öppnat paket från USA och mottagit ca 20 halsband så nu mår man!! Det här återkommande temat av att mina föräldrar samlas och låtsas att de kommer överens är dock..... obekvämt..... men vad gör det när man får allt man önskat sig :-) Nu: ta en kopp kaffe och förbereda mig för att låtsas vara ett annat kön med hela min släkt. Vad gör man inte för lite resekassa. Men ikväll får jag hänga med kompiz och få en present jag valt själv hahaha. Ursäkta rikemansfasoner men mamma slog verkligen jackpoten i år när hon gav mig: kedja i äkta guld som varit gammelmormors, en flaska prosecco, morgonrock i siden, ny telefon? Jag vet att hon stack men jag har saknat att vara hennes vän.
 
Vad kan man ha på sig någonsin som inte är polotröjor mvh samma outfit i en månad

Kommentarer
Postat av: Lou

Bästa prezzien!! Obs inte kul att bli felkodad och du ska inte behöva ta det egentligen... Kram och FUCKING GRATTIS!! dela en vinare next time. Har inte råd med goldchain vill du ha ngt annat?<33 du ba pengar. Lol är berusad men saknar dig och du är bäst!! Poss

Svar: TACK!!! ser fram emot drinky med dig. hahahhaha ja pengar :-)))) nej men? sprit typ lol hehe love u
sanmaruyon.blogg.se

2015-10-13 @ 19:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0