million alyh roz

Har fått enkelru på internatet allt är c00l blabla här är dagens ämne: Gud vad skönt att man inte tjackat!!!!!!! tänk att bli institutionaliserad i ett rum med björkmöbler och så spelar man kort och instagrammar bilder på äckliga saker för att man är """lugn""". Skriker nu. Om tre veckor hamnar jag i exil i skogen och så målar jag tavlor i ett år, vilket öde!! Ska säkert bli kul. Skönt att man är ung och inget är för alltid. Har världens finaste partner också och behöver inte uppleva att jag flyttar ifrån den för vi är redan på distans jö!! Tjoho så livet faller sig ibland
 
Har så långa naglar nu att jag aldrig stavar rätt på varken datorn eller telefonen. De ryker snart. Nu släktforskar jag, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0