you know the preacher liked the cold;

får rejält med skolångest nu pga augusti. får ångest över allt som går. att jag kommer behöva komma ut för en hel skola. att det kanske inte förändrar något alls. att vi i hemlighet från min familj ska söka visum i oktober. att trump kan bli president? hur ska det gå. att hela världen går åt pipsvängen oavsett, redan. kvävde nattens panik med en shoppingrunda med pappa.
 
vi var på klubb igen, med ***** igen. min favorit. vi hade ett påverkat samtal om könsidentitet och hon sa att jag var så cool, och det lilla egot andades in och ut.
 
mamma tycker jag ska skriva en bok. jag med.

Kommentarer
Postat av: lou

1. Kan jag göra något för att hjälpa dig med antingen skolgrejen? Typ maila/ringa någon? Eller med visumet? Har inga problem med typ att ringa folk som sitter på kontor.
2. fan vad kul att ni ska söka visum!!!!!!!
3. ja du ska skriva en bok det har jag tyckt länge din fis pga du är fan smartast i hela denna ruttna värld
4. är sjukt nyfiken på vem censurerad person är


Svar: omg snäll du är :-( har pratat med dem om det som behövs typ men tog många mejl innan svar lol. säger till om hjälp behövs m visumet när tiden kommer<3 censurerad person är en gammal klasskompis till en kompis och over all jättecool_chey är typ starstruck
sanmaruyon.blogg.se

2016-08-17 @ 14:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0