hey you what's that sound

vet att det alltid är nåt så nu avklarar vi det med en gång: är jätteförkyld. nästa!
 
jag har det jättekul. trivs jättebra, har bra klass, bra kompisar. vi försöker organisera stora häng osv. äter god mat. målar i verkstan och har snälla, feministiskt lagda lärare som gärna tar diskussionen. såg mitt namn skrivet på ett städschema och det kändes som något nytt. jag har aldrig sett det skrivet av en auktoritet som ett officiellt faktum. för att det inte är det, såklart, men av den anledningen är det snällt av dem. på måndag åker vi i minibuss till skåne och målar naturen. jag har ett bra, stöttande förhållande. jag är glad. konstigt att man inte vet det hela tiden fastän att allt är bra. men jag är lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0