we have ignition

gud, nu är vi så nära. låt mig kasta kortinfo på dig, datorjävel. har suttit på en hemlighet sen november och nu vill jag bara träffa min älskade.
 
vi gör performancekonst nu, i ett återfall av februariväder. jag väntar tålmodigt på att få utföra könsidentiteter under öppet hus. tills dess försöker jag göra klart 5 konstverk om dagen innan mina dagar i verkstan är slut. skolåret gick så fort, vi blev en stor familj och nu ses vi snart aldrig mer(?). jag och M har startat konstkollektiv pga båda är i göteborg, så det blir väl kul. inombords klöser jag på väggarna och vill vidare, framåt, utåt.snälla, nu måste saker ändras. nu måste jag göra mitt bästa. och det är svårt och arbetet för en bättre tillvaro är evigt och otacksamt men nu är det så vi alla lever. nu springer jag i ekorrhjulet och gör så mycket, så mycket för att distrahera från att hjärtat snabbar upp och magen vänder sig uppochner varje kväll då jag tänker på landet långt borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0